افتخار میکنیم که با امنیت مشغول خدمت رسانی هستیم

آدرس:

تهران - بزرگراه آیت اله سعیدی - شهرک صنعتی چهاردانگه - خیابان 21.5 پژواک - نبش خیابان لادن - ورودی 14 - پلاک 126 - واحد 222

تلفن تماس:

02155284851 02155281975 02155280812-815
شکایت از شرکت های حمل و نقل + شماره تماس اتحادیه

نحوه شکایت از شرکت های حمل و نقل

شکایت از شرکت های حمل و نقل + شماره تماس اتحادیه یکی از مواردی است که به احتمال زیاد خیلی با آن ها در ارتباط باشیم. به دلیل کوتاهی دفتر حمل باری که انجام داده است و یا خساراتی را وارد کرده باشند و یا از کالایی که داشتیم کسری رخ داده باشد، که نمی خواهند آن را پرداخت کنند. به همین دلیل اولین کاری که انجام می دهیم شکایت از دفتر حمل بار است. باید گفت اتحادیه باربری، انجمن هایی هستند که در راستای بهبود و پشتیبانی از وضعیت فعلی تشکیل شده اند تا بتوانند موردی که پیش آمده را به درستی رفع کنند و اگر آن ها نتوانستند رفع کنند پرونده ای تشکیل می دهند که به مراجع قانونی تحویل داده خواهد شد. در ادامه با نحوه شکایت از شرکت های حمل و نقل + شماره تماس اتحادیه باربری آشنا می شویم. پس با ما همراه باشید.

شکایت از شرکت های باربری در تهران

شکایت از شرکت های باربری

ابتدای هر کاری قبل از شکایت از شرکت های باربری باید بدانید دلیل اصلی از شکایت چیست؟

1. به طور مثال اگر کسری باری وجود داشته باشد و نتوانید ثابت کنید که مشکل از طرف راننده باربری بوده، آن وقت دفتر باربری مورد نظر می تواند از شما شکایت کند و حتی خسارتی را هم از شما بگیرد. پس قبل از هر چیزی اطمینان خاطر پیدا کنید که کسری از طرف راننده بوده، در غیر این صورت شما محکوم خواهید شد.

2. مورد دیگری که شکایت از شرکت باربری رخ می دهد، زمانی است که راننده به کالا یا کالاهایی آسیب زده باشد و نخواهد خساراتی را پرداخت کند. آن وقت وظیفه شما که صاحب کالا هستید این است که ابتدای امر با دفتر باربری مورد نظر تماس بگیرید و بگویید راننده در قبال آسیبی که وارد کرده نمی خواهد هزینه ای را پرداخت کند. اگر مشخص شود راننده آسیب زده باشد، دفتر حمل و نقلی که خودرو را برای شما هماهنگ کرده موظف است مشکل را حل کند و جبران خسارت کند و مبلغ را از راننده دریافت کند. اما اگر مشخص شود که راننده آسیب نزده باشد با توافق طرفین مشکل حل خواهد شد. و اگر مشکل همچنان ادامه داشت می توانید با ثبت شکایت از دفتر حمل بار، مبلغ خسارت را دریافت کنید.

3. مورد سومی که می توانید از آن شکایت کنید، خدماتی است که باید باربری و راننده به شما اعطا می کرده و کوتاهی کرده اند. در این باب می توانید با تعزیرات باربری تماس بگیرید و مشکل را حل کنید. شایان ذکر است که بدانید تعزیرات باربری در تهران به چند بخش استان تهران و شهر تهران تقسیم می شود که نسبت به موقعیت منطقه ای خود باید از بازرسی همان منطقه مورد نظر پیگیری خود را انجام دهید.

خب تا این جای کار متوجه شدیم که 3 نوع شکایت می توانیم از باربری مورد نظر داشته باشیم. توجه نمایید قبل از هر گونه شکایت، مشکل را بین خود و باربری حل کنید تا دچار دردسرهای شکایت و دادسرا نشوید.

لوگوی سازمان تعزیزات حکومتی

تعزیرات باربری

تعزیرات باربری یا همان سازمان تعزیرات حکومتی زیر نظر دادگستری کل کشور فعالیت می کند. به طوری که می توانند به طور مستقیم دستور پلمپ یک شرکت، مجموعه، مغازه و … را بدهند.

اما ابتدای امر باید برای امور شکایات خود به سازمان حمل و نقل صنفی مراجعه نمایید و شکایت خود را ثبت نمایید. این سازمان مختص به وانت بار، تاکسی و … می باشد که آدرس وب سایت آن ها http://ehkt.ir می باشد و با مراجعه به صفحه تماس با ما، قبل از مراجعه می توانید نوع شکایت خود را ثبت کنید تا راهنمایی های لازم صورت گیرد.

بعد از آن می توانید شکایت مورد نظر را هم به تعزیرات باربری به آدرس وب سایت https://www.tazirat.gov.ir اعلام نمایید تا پیگیری های لازم از مراجع قانونی انجام شود. در ادامه فایل pdf برای شما آماده شده که می توانید از همین فایل، شماره تماس خود را برای تمامی مراجع قانونی دولتی پیدا کنید.

فایل pdf: شماره تماس ستاد کل مراجع دولتی

شماره تماس تعزیرات باربری + سامانه پیامکی

برای راحتی هر چه تمام تر شما عزیزان، سازمان تعزیرات حکومتی شماره تماس 135 و سامانه پیامکی 300000135 را به طور اختصاصی قرار داده است تا بتوانید هر گونه شکایت را تنها با گرفتن یک شماره ثبت نمایید.

شماره تماس اتحادیه باربری تهران + آدرس

در همین راستا برای شکایت از باربری مورد نظر می توانید با شماره تماس شکایت باربری به صورت مستقیم تماس بگیرید و مشکل خود را اعلام نمایید تا در اولین فرصت شکایت شما را بررسی نمایند.

تلفن های شکایات و پیشنهادات اتحادیه باربری تهران به شرح ذیل می باشد:

66403713 – 66493529- 66988200 – 0216698830

3/5 - (1 امتیاز)

39 نظر

  • ازباربری ظریف بار تهران شکایت دارم ،
    هم کارگرانش بسیار بی ادب هستند و هم اثاثیه منزلم را با
    خسارت های فرادان وارد منزل کردند و هم هزینه بالایی علی
    رغم توافقیرکه داشتیم گرفتند .
    مبلغ ۷میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از کرج به نوبنیاد در روز پنج
    شنبه که خلوت بود گرفتند

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پیگیری مشکل فوق با شماره تماس های ذیل در ارتباط باشید

      66403713 – 66493529- 66988200 – 0216698830

      همچنین برای ثبت شکایت می توانید به آدرس سایت: https://www.tazirat.gov.ir مراجعه نمایید

      با تشکر

    • داداش برا منم همین مشکل پیش اومد،به من گفته بودن
      برای 3ساعت کامیون 700،اما وقتی که کارم دوستعته تموم
      شد،ساعتی 700گرفتن،مبلمان رو هم 400جدا گرفت،هزینه
      بیمه هم که اصلا به من نگفته بودن 700گرفتن،و نه فاکتور
      ونه بیمه نامه و نه بارنامه ای تحویل دادن

      • با سلام. برای ثبت شکایت از باربری فوق با شماره تماس و ادرس سایت زیر پیگیری خود را انجام دهید.

        66403713 – 66493529- 66988200 – 0216698830
        همچنین برای ثبت شکایت می توانید به آدرس سایت: https://www.tazirat.gov.ir مراجعه نمایید

        با تشکر -(باربری مرکزی)

    • فدک بار هم همینطور! بعد از آسیب زدن به وسایل و بالاتر از
      مبلغ اعلامی که گرفتن هیچ پیگیری نکردن و بار نامه هم تحویل
      ندادن!

    • ظریف بار همین کلاه را سر ما هم گذاشت اول پشت تلفن جور
      دیگری قیمت را میگه بعد چند برابر میگیره…..قطعا باید بگیری
      بشه با این همه شاکی که داره

    • سلام من تاربخ ۱۳بهمن ۱۴۰۱ازظریف بار مرکز سرویس گرفتم هزینه حمل و و کارگر رو کلا صحبت کردیم ۱۶۰۰بعد ک با سه ساعت تاخیر اومدن میگن فقط هزینه ماشین ساعتی ۱۶۰۰ و یک ساعت و نیم طول کشید پول دوساعت رو گرفتن ۳۲۰۰و بعد میگن یک میلیون هزینه بیمه میشه نه فاکتوری نه رسیدی هیچی
      و ۹۰۰ هزار تومنم بجز اون هزینه کارگر برای لباسشویی و یخچال گرفتن
      زنگ زدم دفتر یکی گوشی رو برداشت گفتم طرح شکایت شما چطوریه فرم دارین بیام پر کنم با لحن بد جوابمو داد و قطع کرد

  • با باربری تهران از خیابان سهروردی طبقه دوم به ولنجک اثاث کشی
    کردیم و برخلاف قیمتی که گفته بودن سرمون رو کلاه گذاشتن و
    بجای یک میلیون و دویست؛ شش میلیون تومان از ما گرفتن،
    حرومشون باشه. قطعا از طریق قانونی اقدام میکنم.

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پیگیری مشکل فوق با شماره تماس های ذیل در ارتباط باشید

      66403713 – 66493529- 66988200 – 0216698830

      همچنین برای ثبت شکایت می توانید به آدرس سایت: https://www.tazirat.gov.ir مراجعه نمایید

      با تشکر

  • با سلام

    ما باری ب مبلغ
    ۱۰میلیون ب باربری دادیم که از تهران ب مقصد رضوان شهر ببرند اما بار گم شده و باربری میگه باید صبر کنید تا بیمه پرداخت کنه و گفتن بیمه هم
    ۸۰٪خسارت رو میده و با توجه به اینکه الان‌یک ماه گذشته هنوز خبری نشده لطفا در این مورد
    راهنمایی بفرمایید کجا بریم برای شکایت و اینکه چرا بیمه
    ۸۰٪مبلغ رو‌میده

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پیگیری مشکل پیش آمده با شماره تماس های ذیل در ارتباط باشید

      66403713 – 66493529- 66988200 – 0216698830

      همچنین برای ثبت شکایت می توانید به آدرس سایت: https://www.tazirat.gov.ir مراجعه نمایید

      با تشکر – باربری مرکزی

  • سلام
    متاسفانه ظریف بار از من هم کلاهبرداری کرده و فاصله۴_۵
    کوچه رو از من پنج میلیون و ۹۴۰ هزار تومن گرفت و پول حق
    بیمه بار ۱ م و ۲۰۰ هزار تومن گرفت ن فاکتوری داد ن سندی
    فقط از عابر بانک اش عکس دارم و قیافه اشون تو دوربین
    افتاده

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پیگیری مشکل فوق با شماره تماس های ذیل در ارتباط باشید

      66403713 – 66493529- 66988200 – 0216698830

      همچنین برای ثبت شکایت می توانید به آدرس سایت: https://www.tazirat.gov.ir مراجعه نمایید

      با تشکر – باربری مرکزی

  • باربری فدک قیمت بسیار بالاتری نسبت به آنچه تلفنی بما گفتن از ما
    گرفتن برای یک دست مبل 7نفره یخچال ولباسشویی فقط بسته بندی
    6میلیون پول گرفتن چطوری شکایت میشه کرد از این دزدها

    اتحادیه باربری لطفا جوابگو باشید نظارت کنید

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پیگیری مشکل پیش آمده با شماره تماس های اتحادیه باربری تهران در ارتباط باشید

      66403713 – 66493529- 66988200 – 0216698830

      همچنین برای ثبت شکایت می توانید به آدرس سایت: https://www.tazirat.gov.ir مراجعه نمایید

      با تشکر – باربری مرکزی

  • سلام دوستان ،از باربری ظریف ماشین برای اسباب کشی گرفتم در
    تاریخ ۲۳ ابان 1401,نامردا ده برابر چیزی که تلفنی عنوان میکنند، پول
    میگیرند.بنده شکایت کردم ،
    اصلاع رسانی کنید ،کسی از ظریف بار سفارش نگیره.
    قبض دفتر هم آدرس ندارم.کلاهبرداری
    اینم شماره دفتر 77721440

    • با سلام. برای مشکل پیش آمده شکایت خود را از طریق شماره تماس و سایت زیر پیگیری نمایید.

      66403713 – 66493529- 66988200 – 0216698830
      آدرس سایت: https://www.tazirat.gov.ir

      با تشکر – باربری مرکزی

  • من از تهران بار ماشین گرفتم ،گفتن 300 ماشین دو نفر کارگر نفری 150،برای یخچال ساید،اومدن موقع تحویل گفتن 1890، ساید رو هم تحویل نمیدادن،الان زنگ زدم شکایت کنم گفتن
    غیر مجازن و به دفتر قضایی از کسی که به حسابشون واریز کردیم شکایت کنیم.

    • با سلام. برای ثبت شکایت از باربری فوق با شماره تماس و ادرس سایت زیر پیگیری خود را انجام دهید.

      66403713 – 66493529- 66988200 – 0216698830
      همچنین برای ثبت شکایت می توانید به آدرس سایت: https://www.tazirat.gov.ir مراجعه نمایید

      با تشکر -(باربری مرکزی)

  • بنده امروز مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ از اتوبار سعادت آباد
    آقاي سعدی ماشین گرفتم گفتن سه ساعت
    ماشین ۴۷۰۰۰۰ تومن.وکارگر ساعتی ۷۰ تومن
    که پرسیدم چرا اینقدر ارزون گفتن چون صاحب
    اتوبار سعادت آباد خودش رئیس اتحادیه
    هستن.وشما با شماره۱۷۸۱ تماس گرفتید
    ومطمئن باشید.الان بار رو خالی کردن میگن
    ساعتی ۴۷۰ هزارتومن.هر چی با دفترشون
    تماس میگیرم دیگه پاسخگو نیستن.نه بارنامه
    داشت.نه بیمه.به خدا حرامشون باشه.به این
    علت که دروغ گفتن. من که راضی نیستم.

    • با سلام. برای ثبت شکایت از باربری فوق با شماره تماس و ادرس سایت زیر پیگیری خود را انجام دهید.

      66403713 – 66493529- 66988200 – 0216698830
      همچنین برای ثبت شکایت می توانید به آدرس سایت: https://www.tazirat.gov.ir مراجعه نمایید

      با تشکر -(باربری مرکزی)

  • از اتوبار سعادت اباد به شماره تلفن ۲۲۳۸۱۲۱۸ شکایت دارم در
    در ۱۴ مهر قرار گذاشتم که از میرداماد تا شهرک غرب بار رو
    ببرند هر کامیون دو ونیم ساعت طول کشید مبلغ رو بیشتر از
    تعرفه گرفتند وباری که طبق تعرفه چهار میلیون وشش صد
    وسی هزار تومان رو از من ده میلیون ودویست گرفتند وتا
    امروز که ۱۱ ادز ماه هست به زور ازشون فاکتور گرفتم تازه تو
    فاکتور بجای ۸/۴۵ تا ۱/45 که هر کدام ۵ ساعت بوده
    ۷/۵ساعت نوشته تا دریافتی درست به نطر بیاد ضمنا در
    مغازه گواهی نایب رئیس اتحادیه به نام ابراهیم مرادی قرار
    داشت وشیرازه فرش رو پاره کرده بودند وقتی از این موضوع
    شکایت کردم اقای مرادی گفت برو هر کاری خواستی بکن
    گویا خیالش راحته که کاری پیش نخواهد رفت چون خودش
    نایب رئیسه

    • با سلام. برای ثبت شکایت از باربری فوق با شماره تماس و ادرس سایت زیر پیگیری خود را انجام دهید.

      66403713 – 66493529- 66988200 – 0216698830
      همچنین برای ثبت شکایت می توانید به آدرس سایت: https://www.tazirat.gov.ir مراجعه نمایید

      با تشکر -(باربری مرکزی)

  • سلام به همه. دوستانی که شکایت کردن، آیا نتیجه ای گرفتید؟ امروز
    هم ما به درد شما گرفتار شدیم و من قصد شکایت دارم. کارگرای باربری
    ظرافت بار کرج به شماره تماس 02632255008 برای حمل چند قلم اثاث
    خیلی معمولی در داخل گرمدره از ما 9 میلیون و 200 هزار تومن
    خواستن! ما نه ساید داشتیم، نه پیانو، نه کتابخونه بزرگ، حتی اثاث
    شکستنی رو خودمون قبلاً برده بودیم. به اضافه اینکه همه ی وسایل رو
    با آسانسور بردن، غیر از یخچال و بوفه. متأسفانه پدر من پول رو بهشون
    پرداخت کرده و من بعداً متوجه شدم که چقدر گرفتن… تهوع آوره این
    نوع دزدی.

    • با سلام. برای ثبت شکایت از باربری فوق با شماره تماس و ادرس سایت زیر پیگیری خود را انجام دهید.

      66403713 – 66493529- 66988200 – 0216698830
      همچنین برای ثبت شکایت می توانید به آدرس سایت: https://www.tazirat.gov.ir مراجعه نمایید

      با تشکر -(باربری مرکزی)

  • با سلام بنده از باربری ظریف بار تهران شکایت دارم، بسیار بی ادبانه
    و با عرض معذرت دزد هستن، به من هزینه بسته بندی کل وسایل و
    ارسالشون رو از تهران به مشهد اعلام کردن ۱۲ میلیون، که فقط نصف
    اثاثیه رو بسته بندی کردن ۱۴۳۰۰ گرفتن در صورتی که ۲۰۰ هزار
    تومن حق کارشناسی گرفتن برای اینکه برآورد کنن هزینه اسباب
    کشی ما چقدر می شه، بعد هم گفتم شما که توی منطقه یک زندگی
    می کنین چطوری می گین ندارین. بعد هم تهدید کردن که اگر پول
    رو ندین یکی از وسایل خونه رو گرو می بریم دفتر. خیلی دزد و بی
    شرف هستن. من تا گرفتن خسارتم از این شرکت پای کار می ایستم‌.

    • با سلام. برای ثبت شکایت از باربری فوق با شماره تماس و ادرس سایت زیر پیگیری خود را انجام دهید.

      66403713 – 66493529- 66988200 – 0216698830
      همچنین برای ثبت شکایت می توانید به آدرس سایت: https://www.tazirat.gov.ir مراجعه نمایید

      با تشکر -(باربری مرکزی)

    • سلام دوست عزیز با آقای مرادی ماشین گرفتید ایشون هم کیف ما
      رو کارگراش دزدیدن که چون دوربی مدار بسته بود نتونستن از زیرش
      در برن هم تر ساختمون رو برداشتن هم فاکتور ندادن هم داخل
      تهران بابت باری که ۳۵۰۰ بود ۷۲۰۰ گرفتن منم میخوام شکایت کنم
      از ایشون

    • سلام دوست عزیز با آقای مرادی ماشین گرفتید ایشون هم کیف ما
      رو کارگراش دزدیدن که چون دوربین مدار بسته بود نتونستن از
      زیرش در برن ، هم جاروی ساختمون رو برداشتن هم فاکتور ندادن
      هم داخل تهران بابت باری که ۳۵۰۰ بود ۷۲۰۰ گرفتن منم میخوام
      شکایت کنم از ایشون ، شماره های که گذاشتید حوابگو نیستن کسی
      هست راهنماییم کنه

  • سلام
    باربری تهران در محدوده ی پیروزی اثاثیه ی منزل را با آسانسور در هر دو سمت جا به جا نموده است و مبلغ 17 میلیون از من گرفتن
    چه کار ی میتوان انجام داد که نتیجه بخش باشد
    با تشکر

  • از همه باربری ها بدتر رضایت بار هست که دارن
    بصورت سیستمی حرامخواری میکنند یعنی وقتی
    شکایت راننده و کارگرارو پیش دفتر مرکزیشون میبری
    تازه از پرسنل خودشون حمایت میکنند که واسه انتقال
    تاج تخت از طبقه ۳ به همکف ۴۵۰هزارتومن گرفتند

    • باسلام
      لطفا برای پیگیری شکایت خود از مسیر ذیل اقدام کنید.

      برای ثبت شکایت از باربری فوق با شماره تماس های 66403713 – 66493529- 66988200 – 0216698830 و آدرس سایت: https://www.tazirat.gov.ir مراجعه نمایید

      با تشکر – (باربری مرکزی)

    • باسلام و وقت بخیر
      این وبسایت متعلق به باربری مرکزی هست که راه ارتباطب باشید بین مشتری های خود.

      برای ثبت شکایت خود از باربری مد نظر با شماره تماس های 66403713 – 66493529- 66988200 – 0216698830 و آدرس سایت: https://www.tazirat.gov.ir مراجعه نمایید

      با تشکر – (باربری مرکزی)

  • با سلام

    برای حمل بار به شهرستان با باربری وطن تماس گرفتم و پرسنل بسیار بی ادبانه
    برخورد کردند و وقتی خواستم بصورت حدودی قیمت حمل بار به شهرستان مد
    نظرم اعلام کنند، پرسنل با بی ادبی جواب دادند که ما تا حالا نه به کسی تلفنی
    قیمت دادیم و نه خواهیم داد

    در صورتی که یکی از شعارهای باربری وطن این هست که میگه کیفیت و خدمات
    ما را با دیگران قیاس کنید

    حتی از من نپرسیدن بارتون چی هست

    حجمش چقدره

    و بعدشم تلفن روی من قطع کردند

    متاسفام واقعا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.