افتخار میکنیم که با امنیت مشغول خدمت رسانی هستیم
cropped-لوگوی-بند-انگشتی-باربری-مرکزی.jpg

تلفن تماس:

02155284851 | 02155281975 | 02155280812-815

تلفن تماس:

02155284851 | 02155281975 | 02155280812-815

آدرس:

تهران - بزرگراه آیت اله سعیدی - شهرک صنعتی چهاردانگه - خیابان 21.5 پژواک - نبش خیابان لادن - ورودی 14 - پلاک 126 - واحد 222

تلفن تماس:

02155284851 | 02155281975 | 02155280812-815
ارزانترین باربری در شهرک صنعتی چهاردانگه و اسلامشهر

ارزانترین باربری در شهرک صنعتی چهاردانگه

باربری مرکزی برای حمل بار از شهرک صنعتی چهاردانگه به تمام نقاط کشور به صورت 24 ساعته و همه روزه سرویس ارائه می دهد و در سریع ترین زمان، حمل بار در چهاردانگه را انجام می دهد. باربری مرکزی که جزوی از باربری تهران می باشد با کد رسمی 42 از اتحادیه باربری، به عنوان اولین باربری در شهرک صنعتی چهاردانگه شناخته شده است و باربری کالاهای خانگی و باربری کالاهای صنعتی از چهاردانگه را به صورت تخصصی انجام می دهد و با توجه به نوع کالاهایی که دارید خودرو برای شما ارسال خواهد شد.

باربری مرکزی که در شهرک صنعتی چهاردانگه اقامت دارد به عنوان یکی از معتبرترین دفتر حمل بار در چهاردانگه شناخته شده است و با توجه به گستردگی ناوگان حمل و نقل از شهرک صنعتی چهاردانگه به تمام نقاط ایران سرویس حمل و نقل ارائه می دهد.

انتخاب ماشین برای حمل بار به باربری

خیلی از افراد برای باری که دارند، نمی دانند چه نوع ماشینی را باید انتخاب کنند. تنها کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید و اعلام نمایید که نوع بار شما چیست و مبداء و مقصد را اعلام کنید تا خودروی مناسب جهت بارگیری برای شما ارسال شود.

باربری دربستی در چهاردانگه و اسلامشهر

می توان گفت باربری مرکزی به عنوان باربری دربستی در چهاردانگه هم نامیده می شود. زیرا با توجه به حجم باری که دارید، خودرو می تواند در اختیار کامل قرار گیرد که مهمترین نکته ای که وجود دارد: مقرون به صرفه بودن کرایه برای شما خواهد بود و نحوه محاسبه کرایه آن با توجه به مقصد شما متفاوت می شود.

حمل بار از شهرک صنعتی چهاردانگه

تعدادی از صاحبین کسب و کار که در اطراف چهاردانگه می باشند، با توجه به موقعیت خود به دنبال دفتر حمل بار می گردند و عنوان خود را با: باربری در گلدسته، باربری در فیرزو بهرام، باربری در شاطره، باربری در احمدآباد مستوفی، باربری در اسلامشهر و … جستجو می کنند.

اگر قصد حمل بار از شهرک صنعتی چهاردانگه و یا قصد حمل بار از اسلامشهر، فیروز بهرام، گلدسته، گلشهر، شاطره، احمدآباد مستوفی را دارید، باربری مرکزی در چهاردانگه این فعالیت را برای شما انجام می دهد. زیرا با توجه به موقعیت چهاردانگه می توان گفت اکثر باربری های موجود در شهرک صنعتی چهاردانگه فعالیت دارند.

باربری مرکزی به صورت تخصصی: حمل اثایه منزل در چهاردانگه و شهرک های اطراف خود که در بالا اشاره شد را انجام می دهد. به صورت تخصصی حمل مبلمان، سرویس خواب، کابینت، میز، ورق ام دی اف و … را انجام خواهد داد و در سریعترین زمان ممکن و ارزانترین نرخ کرایه باربری برایتان حمل می نماید.

  • توجه داشته باشید در صورتی که نیاز به بارنامه داشتید حتماً اعلام نمایید تا برایتان صادر شود.

باربری مرکزی در چهاردانگه

اولین دفتر حمل بار در شهرک صنعتی چهاردانگه و اسلامشهر

باربری مرکزی به عنوان اولین باربری در شهرک صنعتی چهاردانگه فعالیت خود را از سال 83 به صورت تخصصی آغاز کرده است و همچنان آماده خدمت رسانی به شما عزیران می باشد.

ارزانترین باربری در چهاردانگه و اسلامشهر

خیلی از دوستانی که به ما لطف دارند، باربری مرکزی را به عنوان ارزانترین باربری در چهاردانگه و اسلامشهر و ارزانترین باربری در جنوب تهران و خوش قول ترین باربری در منطقه به دیگران معرفی می کنند. زیرا قیمت هایی که ارائه می شود بر حسب لیست قیمت اتحادیه مرکزی تهران می باشد که سالیانه آپدیت قیمت می شود.

 

پیشنهاد ما به شما مطالعه:

محاسبه هزینه باربری بین شهری

5/5 - (5 امتیاز)

11 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.