افتخار میکنیم که با امنیت مشغول خدمت رسانی هستیم
cropped-لوگوی-بند-انگشتی-باربری-مرکزی.jpg

تلفن تماس:

02155284851 | 02155281975 | 02155280812-815

تلفن تماس:

02155284851 | 02155281975 | 02155280812-815

آدرس:

تهران - بزرگراه آیت اله سعیدی - شهرک صنعتی چهاردانگه - خیابان 21.5 پژواک - نبش خیابان لادن - ورودی 14 - پلاک 126 - واحد 222

تلفن تماس:

02155284851 | 02155281975 | 02155280812-815
باربری ارزان در تهران

باربری ارزان در تهران

از جمله مواردی که در انتخاب باربری جهت حمل و نقل اهمیت دارد، قیمت تمام شده ای است که از طرف باربری اعلام می شود. به همین دلیل زمانی که به دنبال قیمت مناسب هستیم، با دفاتر حمل و نقل زیادی صحبت می کنیم تا به یک باربری ارزان برسیم. می توان گفت برای انتخاب ارزانترین باربری عوامل متعددی وجود دارد که در ادامه به باربری ارزان در تهران و شهرستان خواهیم پرداخت.

3 نکته انتخاب باربری ارزان

1. اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد تا بتوان به یک اتوبار ارزان برسیم، داشتن بیمه نامه و بارنامه قابل اعتماد است که آن دفتر حمل و نقل ارائه می دهد. داشتن بیمه نامه و بارنامه این اعتماد را به شما می دهد که بار سالم به مقصد می رسد. این موضوع یکی از بارزترین ویژگی های یک باربری به حساب می آید.

  • توجه داشته باشید که به هر باربری که قیمت ارزان می دهد اعتماد نکنید. اولین ترس خود را بر آن بذارید که باربری جزو اتحادیه نیست و در صورت آسیب دیدن بار، هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارند.

2. دومین نکته ای که باید به آن توجه کرد: رسیدگی به شکایات مشتری است. این موضوع از مهمترین ویژگی در انتخاب باربری مناسب و قابل اعتماد است.

  • دفتر باربری که جزو اتحادیه باشد دارای کد باربری است و برای رسیدگی به شکایات ثبت شده پیگیری می کند. به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید.

3. تجهیزات ضروری: داشتن تجهیزات لازم برای بارگیری و داشتن مدیریت و رانندگان خوش برخورد تاثیری بر اعتماد سازی می باشد.

  • توجه داشته باشید: پتو، کمربند یا تسمه یا طناب به مقدار لازم برای هر راننده ای واجب می باشد.
  • توجه داشته باشید به هر قیمتی کالای خود را به باربری ارزان تحویل ندهید.

 

باربری ارزان در شهرک صنعتی چهاردانگه

باربری ارزان

باربری مرکزی با بیش از یک دهه فعالیتی که دارد توانسته نیروهای مجرب با خودروی سالم و تجهیزات مورد نیاز را استخدام کند و علاوه بر آن به دستور مشتری محترم برای بار مد نظر بیمه و بارنامه صادر می کند. مهمترین نکته اتوبار مرکزی قیمت مناسب است که همین ویژگی باعث شده تا جزوی از دفاتر حمل بار ارزان چهاردانگه شناخته شویم.

ارزانترین باربری اسلامشهر

باربری مرکزی با توجه به سختی کاری که دارد توانسته جزوی از باربری های ارزان در اسلامشهر و جاده ساوه شناخته شود. با کادری مجرب در زمینه خدمات باربری ارزان  در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

 

باربری ارزان در تهران

خدمات باربری ارزان چیست؟

خدمات باربری به چند عامل بستگی دارد که در ادامه به 5 نکته مهم آن می پردازیم.

  1. داشتن نیروی مناسب برای بارچیدن و تخلیه بار: این مورد با هماهنگی مشتری انجام می شود.
  2. خودروی مناسب
  3. راننده مجرب
  4. بیمه و بارنامه: برای استان تهران قبوض باربری صادر می شود و برای شهرستان از بیمه و بارنامه استفاده می شود.
  5. تجهیزات لازم برای بارگیری

مواردی که گفته شد از خدماتی است که دفتر حمل بار باید ارائه دهد که باربری مرکزی توانسته به خوبی این خدمات را ارائه دهد و ارزانترین باربری با خدمات خوب در چهاردانگه هم شناخته شود.

ارزانترین باربری به چه عواملی بستگی دارد؟

باربری ارزان عموماً به قیمت تمام شده بستگی دارد. اما لازم به ذکر است که باربری مرکزی با توجه به موقعیت جغرافیایی و لست کرایه ای که توسط اتحادیه به آن صادر شده است همچنان با قیمتی مناس حمل و نقل را انجام میدهد.

باربری ارزان در تهران

باربری مرکزی با توجه به اینکه جزوی از باربری های ارزان در تهران است توانسته منصفانه ترین نرخ باربری در تهران و شهرستان را در شرایط اقتصادی فعلی ارائه ذهد. حمل بار بین شهری ارزان جزوی از دستاوردهای ما می باشد که با انواع خودروهای باری به نسبت بار مشخص شده انجام می شود.

با توجه به انواع حودروهای باری که در این مجموعه فعالیت دارند، در ایام هفته و حتی تعطیلات آماده خدمت رسانی می باشد.

برای استفاده از خدمات ما که جزوی از باربری ارزان در تهران هستیم، کافیست با شماره های ثبت شده در انتهای سایت تماس بگیرید تا حمل بار شما انجام شود.

باربری ارزان به شهرستان

همان طور که گفته شد این مجموعه آماده خدمت رسانی به تمام مشتریان می باشد و فرقی نمی کند ارسال بار برای شهرستان های تهران باشد با استان های دیگر. حمل بار ارزان به شهرستان یکی دیگر از فعالیت های ما می باشد.

سوالی که پیش خواهد آمد: چرا باید از باربری ارزان استفاده کنیم؟

تنها جوابی که می توان بیان کرد شرایط اقتصادی است که باربری مرکزی در نظر گرفته است و کمتر دفتر حمل باری قادر است آن را انجام دهد. ما که خود را جزوی از باربری ارزان در تهران می دانیم توانسته ایم سال های گوناگونی، قیمت حمل بار را تا حدودی افزایش ندهیم.

چرا باید باربری مرکزی را ارزانترین باربری تهران بدانیم؟

به دلیل بالا رفتن هزینه ها و مهاجرت از شهری به شهر دیگر و به دلیل پیدا کردن شغل و مستاجر بودن افرادی که در طول سال جابجایی دارند، باربری مرکزی توانسته با قیمتی مناسب خدمت رسانی کند.

با توجه به رزومه و سابقه فعالیتی که داریم توانسته ایم اعتماد بسیاری از افراد را بدست آوریم.

همچنین خدماتی نظیر بارچین را ارئه می دهیم که با هماهنگی مشتری صورت می گیرد که کمتر کسی بارچین را با قیمت مناسب می تواند هماهنگ کند.

در این زمینه باربری مرکزی این ادعا را می کند که با نفرات بارچین خود می تواند همانگ شود تا هزینه کمتری را دریافت کنند. زیرا یک باربری ارزان در تهران به حساب می آید.

باربری تهران + باربری ارزان در جنوب تهران

همان طور که گفته شد باربری مرکزی با کد رسمی 42 جزو باربری تهران می باشد و از نظر قیمت توانسته خود را باربری ارزان در جنوب تهران معرفی نماید و خدماتی که ارائه می دهد با توجه به سایر رقبا بهترین باشد.

پیشنهاد ما به شما مطالعه:

محاسبه هزینه باربری بین شهری

3/5 - (2 امتیاز)

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.