افتخار میکنیم که با امنیت مشغول خدمت رسانی هستیم
cropped-لوگوی-بند-انگشتی-باربری-مرکزی.jpg

تلفن تماس:

02155284851 | 02155281975 | 02155280812-815

تلفن تماس:

02155284851 | 02155281975 | 02155280812-815

آدرس:

تهران - بزرگراه آیت اله سعیدی - شهرک صنعتی چهاردانگه - خیابان 21.5 پژواک - نبش خیابان لادن - ورودی 14 - پلاک 126 - واحد 222

تلفن تماس:

02155284851 | 02155281975 | 02155280812-815
اصول صحیح اسباب کشی آسان چیست؟

اصول صحیح اسباب کشی آسان چیست؟

 

اسباب کشی یکی از سخت ترین کارهایی است که می توان به آن اشاره کرد، زیرا دردسرهایی دارد که در توان عمومیت افراد نیست، اما روزانه شاد آن هستیم که افراد زیادی در حال جابجایی اثاثیه منزل خود هستند. سوالی که برای خیلی از افراد پیش می آید: 1. چگونه یک اسباب کشی راحت و ایمن داشته باشیم؟ 2. اصول اسباب کشی راحت چیست؟ 3. در زمان اسباب کشی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ 4. آیا اسباب کشی طرفند خاصی دارد یا خیر؟ و از این دسته سوالات که اگر به آن بپردازیم به راحتی می توانیم جابجایی لوازم را انجام دهیم. در ابتدای کار قرار است در رابطه با اصول صحیح اسباب کشی صحبت کنیم که این مقاله الگویی باشد برای شمایی که چالش اثاث کشی را هر ساله دارید. پس با ما همراه باشید.

اسباب کشی اصولی چیست؟

شاید برای خیلی ها سوال باشد که مگر اسباب کشی هم دارای اصولی و قواعدی است؟ باید در جواب بگوییم بله. اثاث کشی هم قواعدی دارد که اگر به آن نپردازیم کار برای ما دشوار خواهد شد.

اگر خیلی خلاصه و جامع بخواهیم به شما بگوییم: اسباب کشی اصولی یعنی در زمان و مکان مناسبی با استفاده از لوازم مورد نیاز و خودروی مناسب اثاث کشی را انجام دهیم تا دچار سردرگمی و خستگی در کار نشویم. اسباب کشی اصولی دارای لیستی است که هنگام انجام دادن کار را بسیار برای ما آسان خواهد کرد. می توان گفت با استفاده از این لیست، دیگر نگران چیزی نخواهیم بود.

 

اصول صحیح برای اسباب کشی چیست؟

لیست کارهای اسباب کشی چیست؟

با استفاده از این لیست می توان گفت دیگر دغدغه ای برای خود نخواهید داشت و با رعایت هر کدام از آن ها، کار راحت تر پیش خواهد رفت.

  1. قبل از هر چیزی روز اثاث کشی را مشخص کنید.
  2. برای بسته بندی وسایل، به خصوص وسایل شکستی از لوازم مخصوص استفاد کنید.
  3. حدالامکان سعی کنید از افرادی استفاده کنید که در اسباب کشی حرفه ای هستند.
  4. خودروی مناسب برای بارگیری فراموش نشود که بسیار مهم است.
  5. مشخص کنید که برای بسته بندی از کدام قسمت خانه شروع کنید.
  6. چیدمان وسایل در مکان مورد نظر از کجا شروع شود.

نکته ای که باید از این لیست به آن دقت شود، مدیریت اسباب کشی است که کمتر کسی به آن می پردازد. در ادامه نکته ای را خواهیم گفت که با رعایت آن خیلی از کارها پیش خواهد رفت و می توان از زمان به درستی استفاده کرد.

مدیریت اسباب کشی

مگر همچین چیزی داریم؟ بله درست است، مدیریت اسباب کشی. شاید برای خیلی از افراد پیش آید که بگویند مگر اثاث کشی منزل یا محل کار نیاز به مدیریت دارد؟ در جواب باید بگوییم بله، اسباب کشی نیاز به مدیریت دارد. با استفاده از دانش مدیریت، در هر شرایطی از کار، به خصوص جابجایی اثاثیه منزل و … به راحتی هر چه تمام تر می توانید کارهای خود را پیش ببرید.

پیشنهاد ما به شما این است که: در ابتدای شروع کار، شخصی را که دارای خونسردی بالایی است برای مدیریت اسباب کشی در نظر بگیرید. زیرا این کار نیاز به اعصاب مناسبی دارد. چون در این بین اتفاقاتی رخ می دهد که اگر به اعصاب خود مسلط نباشید، تمامی کارها به یکدیگر گره خواهند خورد. توجه داشته باشید که:

1. فردی را برای مدیریت انتخاب کنید که اخلاق خوبی داشته باشد. اخلاق در هر کاری باعث می شود کار برای شما سبک تر باشد.

2. تمامی کارها را به شخصی بسپارید که مدیریت را به آن سپرده اید. زیرا این فرد می تواند به خوبی کارها را تقسیم بندی کند و فشار کار بر روی دوش یک نفر نباشد.

شاید باورتان نشود، 10 درصد افرادی که از همین تکنیک های بسیار ساده استفاده می کنند راحت تر از بقیه اسباب کشی خود را انجام می دهند و در این بین هیچگونه دلخوری هم پیش نمی آید. این ترفندهای ساده جزوی از روش های صحیح اسباب کشی به حساب می آید که نیاز به تجربه بالایی دارد.

اصول صحیح اسباب کشی آسان چیست؟

روش های صحیح اسباب کشی چیست؟

اسباب کشی آسان نیاز به مراحلی دارد که ما آن را روش های صحیح اسباب کشی می دانیم. اسباب کشی صحیح و اصولی دارای لیست کارهایی است که به آن اشاره داشتیم. اما در ادامه با روش های صحیح اسباب کشی آشنا خواهیم شد که می توانید مقاله ترفندهای ساده برای اسباب کشی را مشاهده کنید تا پی ببرید که اثاث کشی دارای چه روش هایی است که بسیار ساده هستند و تا به الان به آن ها دقت نکرده ایم. در ادامه به 3 مورد اساسی آن اشاده می کنیم.

  1. کارتن هایی که نیاز ندارید را در ابتدای کار باز نکنید.
  2. از وسایل بزرگ شروع کنید تا در دسترس کودمان نباشد.
  3. از آشپزخانه برای شروع استفاده کنید.

در پایان اشاره میکنیم به:👇

جمع بندی اصول صحیح اسباب کشی آسان؟

یادتان هست در ابتدای این مقاله 4 سوال برای خیلی از افراد رخ میدهد را بیان کردیم؟ در ادامه به هریک از آن ها می پردازیم.

1. اصول یک اسباب کشی راحت چیست؟

زمان + مکان + لوازم مورد نیاز برای بسته بندی + خودروی مناسب برای بارگیری از اصول اولیه ای است که باید برای اسباب کشی رعایت کنید.

2. چگونه یک اسباب کشی راحت و ایمن داشته باشیم؟

استفاده از نیروی مناسب برای بارگیری + مدیریت اسباب کشی + لیست کارهای اسباب کشی کمک می کند تا راحت و ایمن جابجایی انجام شود.

3. در زمان اسباب کشی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

سعی کنید در ابتدای این کار، ابتدای صبح شروع به جمع کردن لوازم کنید که در صورت نیاز به خرید، بتوانید لوازم مورد نیاز را تهیه نمایید و در زمان مناسب بارگیری و تخلیه را انجام دهید تا دچار ترافیک درون شهری نشوید.

4. آیا اسباب کشی طرفند خاصی دارد یا خیر؟

باید گفت خیر، طرفند خاصی ندارد. فقط باید هر چیزی را در جای خود انجام دهید تا کارها زودتر پیش روند.

 

پیشنهاد ما به شما مطالعه:

محاسبه هزینه باربری بین شهری

5/5 - (1 امتیاز)

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.