افتخار میکنیم که با امنیت مشغول خدمت رسانی هستیم
cropped-لوگوی-بند-انگشتی-باربری-مرکزی.jpg

تلفن تماس:

02155284851 | 02155281975 | 02155280812-815

تلفن تماس:

02155284851 | 02155281975 | 02155280812-815

آدرس:

تهران - بزرگراه آیت اله سعیدی - شهرک صنعتی چهاردانگه - خیابان 21.5 پژواک - نبش خیابان لادن - ورودی 14 - پلاک 126 - واحد 222

تلفن تماس:

02155284851 | 02155281975 | 02155280812-815
اشتباهات مهم در اسباب کشی

اشتباهات مهم در اسباب کشی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام اسباب کشی، از به هم ریختگی اقلام ریز و درشت اعصبات خورد شود؟ دوست دارید با روش هایی آشنا شوید که از این به همین ریختگی خلاص شوید؟ در ادامه این مطلب اشتباهات مهم در اسباب کشی را توضیح خواهیم داد که نباید انجام دهید.

با استفاده از این روش ها یاد می گیرید که یک اسباب کشی آسان و راحتی را داشته باشید و بدون دردسر کمتر جابجایی لوازم را به نحو احسن انجام دهید به شرطی که به درستی انجام شوند.

  • اشتباهاتی که در اسباب کشی نباید انجام داد را در این مقاله به طور کامل بیان کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

 

اشتباهات مهم در اسباب کشی

7 مورد از اشتباهات مهم در اسباب کشی

1. فکر نکردن قبل از شروع کار: یکی از علت هایی که در هنگام اسباب کشی اعصاب ما به هم می ریزد به یکباره شروع کردن کار است. باید توجه داشته باشید که قبل از هر کاری به خصوص اسباب کشی به خوبی فکر کنید. که هر کدام از لوازم قرار است در کجا قرار گیرند، چه فضاهایی را اشغال می کنند و …

که در این موارد با حجمی انبوه از وسایل روبرو می شوید. برای جلوگیری از این مشکل کافیست چند روز قبل ازاسباب کشی برنامه ریزی داشته باشید و برای سازماندهی کردن وسایل اقدام کنید. سعی کنید فکر کنید که چگونه می توان خیلی سریع از این وسایل استفاده کنید.

2. پیشگیری نکردن از شلوغی بیش از حد: شما می توانید خیلی سریع از انباشته شدن وسایل جلوگیری کنید به شرطی که وسایلی را که احتیاجی به آن ها ندارید را تفکیک کنید و دور بریزید تا از انباشته شدن آن ها جلوگیری کنید و خلوتی را احساس کنید.

3. خرید نکردن محصولات نظم دهنده: اشتباه دیگری که اکثر افراد می کنند خرید نکرد لوازمی است که باعث نظم بخشیدن می شوند. به عنوان مثال بقچه لباس. این محصول باعث می شود که به صورت مرتب تمامی لباس ها را درون آن قرار دهید و فضای زیادی را هم اشغال نمی کند و از هم همه مهمتر لباس های شما گم نمی شوند.

محصولات نظم دهنده اهمیت ویژه ای در در اسباب کشی دارند و بعد از آن را برای ما دارند. به گونه ای که از شلوغی و در هم ریختگی جلوگیری می کنند. به شرطی که در همین محصولات، لوازم خود را به درستی قرار دهید تا دچار سردرگمی نشوید.

4. نداشتن برنامه برای وسایل خانه: به هنگام اسباب کشی و بعد از آن باید برنامه دقیقی برای وسایل داشته باشید که مدت زیادی است از آن ها استفاده نکرده اید و حتی دیگر مورد استفاده برای شما نمی باشند. به همین دلیل پیشنهاد می شود که این وسایل را جدا کنید و به یک نیازمند دهید و یا آن ها تفکیک کنید و در کنار سطل زباله قرار دهید.

5. قرار دادن وسایل در جایی به طور موقت: اشتباه دیگری که در اسباب کشی رخ می دهد به طور موقت قرار دادن وسایل در یک مکان است. باید توجه داشته باشید که سعی کنید به هنگام اسباب کشی وسایل لازم را در جای خود قرار دهید تا مجدداً آن ها را جابجا نکنید. این کار باعث می شود تا دردسر شما کمتر شود و زودتر لوازم خود را در جای مربوطه قرار دهید. اگز این کار را انجام ندهید همچنان با آشفتگی وسایل روبرو خواهید شد.

6. گذاشتن وسایل در انبار: بزرگترین اشتباه در حین اسباب کشی این است که وسایل خود را درون انباری قرار دهید. این کار باعث می شود وسایلی را هم که نیاز چندانی به آن ها ندارید را دوباره نگهداری کنید، به امید آنکه روزی مورد استفاده قرار گیرند. بهترین روش برای آنکه دوباره این شلوغی را تجربه نکنید، بهتر است فکر کنید که منزل جدید شما انباری ندارد و هیچ فضای دیگری را هم ندارید که این لوازم را درون آن قرار دهید.

7. انباشته کردن کارها بر دوش یک نفر: اشتباه دیگری که انجام می دهید واگذار کردن تمام کارها به یک نفر است. فکر می کنیم با مشخص کردن یک فرد برای مدیریت، تمام کارها با نظم انجام می شوند. در صورتی که این کار فشار زیادی به فرد وارد می کند. بهترین روش این است که هر شخصی که کمک می کند مدیریت لازم را برای کار خود داشته باشد. این کار باعث می شود هر فرد انرژی خود را حفظ کند و دچار خستگی نشود.

  • این 7 مورد از باورهای اشتباه در اسباب کشی است که هر کسی آن ها را رعایت نمی کند. اگر قرار است جابجایی وسایل را به نحو احسن انجام دهید باید باورهای اشتباه را از بین ببرید. از بین بردن باورهای اشتباه تمرکز شما را افزایش می دهد و به درستی می توانید کارهای لازم را انجام دهید. در ادامه به چندین مورد از باورهای اشتباه اشاره خواهیم کرد که اگر آن ها را اعایت کنید اسباب کشی شما آسان تر می شود.

باورهای اشتباه در اسباب کشی

اولین باور اشتباه: فکر می کنیم اگر خودمان تمام کارهای اسباب کشی را انجام دهیم از هزینه هایمان پیشگیری خواهیم کرد.

دومین باور اشتباه: استفاده نکردن از دفتر باربری است. فکر می کنیم تمام دفاتر باربری هزینه های زیادی را از ما می گیرند. فقط کافیست بدانیم هزینه حمل بار به چه صورت است.

سومین باور اشتباه: استفاده نکردن از خودروی مناسب برای بارگیری است. اگه خودروی مناسبی را انتخاب نکنیم باید هزینه های زیادی را برای کرایه خودرو پرداخت کنیم. پس انتخاب درست خودرو به ما کمک شایانی می کند.

چهارمین باور اشتباه: فکر می کنیم شرکت حمل و نقل خوبی وجود ندارد که این باعث می شود کار را به آن ها نسپاریم.

پنجمین باور اشتباه: فکر می کنیم با بسته بندی کردن وسایل هزینه ها زیادی را خواهیم پرداخت. باید بدانید اگر لوازم خود را به درستی بسته بندی نکنید دچار ضررهای مالی خواهید شد. پیشنهاد می شود نکات مهم در بسته بندی وسایل را بخوانید.

  • این 5 باور اشتباه در اسباب کشی را اگر رعایت کنید دیگر هیچ خستگی فکری و روحی را نخواهید داشت.

زمان و روز مناسب برای اسباب کشی

چه روزی برای اسباب کشی مناسب است؟

ترافیک همیشه سمبل بزرگی است که به آن فکر می کنیم. اما اگر بدانیم چه روزی و چه ساعتی از شبانه روز اسباب کشی خود را انجام دهیم دیگر نگران ترافیک نخواهیم بود.

خلوت ترین و راحت ترین روز برای جابجایی وسایل، روز جمعه است. در طول روز می توانیم وسایل خود را حمل کنیم و راحت و بی دردسر به مقصد برسیم. این کار باعث می شود زمان زیادی را برای چیدن وسایلمان داشته باشیم و با خستگی کمتری مواجه شویم.

 

پیشنهاد ما به شما مطالعه:

محاسبه هزینه باربری بین شهری

امتیاز شما به این پست

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.