افتخار میکنیم که با امنیت مشغول خدمت رسانی هستیم
cropped-لوگوی-بند-انگشتی-باربری-مرکزی.jpg

تلفن تماس:

02155284851 | 02155281975 | 02155280812-815

تلفن تماس:

02155284851 | 02155281975 | 02155280812-815

آدرس:

تهران - بزرگراه آیت اله سعیدی - شهرک صنعتی چهاردانگه - خیابان 21.5 پژواک - نبش خیابان لادن - ورودی 14 - پلاک 126 - واحد 222

تلفن تماس:

02155284851 | 02155281975 | 02155280812-815

خدمات باربری مرکزی

جامع ترین خدماتی که باربری مرکزی تا به امروز به مشتری های خود ارائه داده است.

درون شهری

حمل و نقل درون شهری از جمله خدماتی است که باربری مرکزی ارائه می دهد.

برون شهری

حمل و نقل زمینی (ترانزیت) از عمده ترین خدمات حمل و نقل باربری مرکزی می باشد.

بیمه و بارنامه

باربری مرکزی به عنوان یکی از پیشتازان صنعت حمل و نقل، خود را موظف می داند که بارهای خارج از شهر را بیمه و بارنامه کند.

بارچین

نیروی بارچین می تواند با توجه به امنیت بالا جهت چیدمان و حمل بار، رفاه بیشتر مورد توجه و استفاده قرارگیرد.

سواری

باربری مرکزی جهت رفع نیاز مشتریان خود این روش از حمل و نقل را ارائه می دهد.

وانت

حمل و نقل درون شهری از عمده ترین خدمات باربری مرکزی است.

نیسان

باربری مرکزی به عنوان یکی از پیشتازان صنعت حمل و نقل و خدمات می باشد.

خاور

حمل و نقل برون شهری می تواند با توجه به امنیت بالا، رفاه بیشتر و هزینه کمتر مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

خدمات حمل بار باربری مرکزی


خدمات حمل بار درون شهری و برون شهری یکی از فعالیت هایی است که اکثریت دفاتر اتوبار انجام می دهند. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد استفاده از نوع خودرو به هنگام بارگیری است. اکثریت مشتری ها به این فکر می کنند که فقط یک خودرویی باشد که بتواند بارگیری را انجام دهد اما بارگیری اصولی باید توسط خودروی مناسب انجام شود. به طور مثال باری که برای نیسان یا مزدا است را نمی توان بر روی پیکان وانت انجام داد زیرا تحمل فشار مزدا و نیسان بیشتر از پیکان وانت است و از خطرهای احتمالی جلوگیری می کند. به همین دلیل خدمات حمل و نقل هم به صورت صحیح و اصولی انجام خواهد گرفت و به هنگام بارگیری و تخلیه بار هم کارگران راحت تر می توانند کار خود را انجام دهند. خدمات حمل بار در تهران از نظر خیلی از دوستان راحت و بی دردسر است اما باید گفت راحتی و بی دردسری زمانی رخ می دهد که در آژانس باربری مربوطه از خودروهای مناسبی استفاده شده باشد در غیر اینصورت نمی توان گفت آن دفتر باربری تمام اصول را رعایت کرده است.



باربری مرکزی در چهاردانگه


باربری مرکزی با سابقه ای بیش از 17 سال طبق تجربه خود با سازمان ها و کارخانه های کوچک و بزرگ توانسته این موارد را به خوبی رفع کند و برای تمامی بارهای موجود در سطح منطقه خودروی مناسب را به دیگر خودروهای موجود خود اضافه کند تا مشتری راحت تر بتواند سفارش خود را ثبت کند و بارگیری به راحتی انجام شود.



فعالیت های باربری مرکزی


1. از جمله فعالیت های اتوبار باربری مرکزی بارگیری انواع بار برای سفرهای درون شهری و برون شهری است.

2. دیگر فعالیتی که ما در باربری مرکزی انجام می دهیم ارائه بیمه و بارنامه برای مشتریانی است که بار آن ها برای استان های دیگر است. اما برای تهران قبض مختص به خود را که برای باربری می باشد ارائه می دهد.

3. نیروی بارچین برای بارگیری از دیگر اقداماتی است که باربری مرکزی نسبت به نیاز مشتری ارائه می دهد. کاربرد نیروی بارچین هم در زمان بارگیری صورت می گیرد و هم در زمان تخلیه بار. این در زمانی است که مشتری درخواست نیروی بارچین را داشته باشد تا اتوبار مرکزی بتواند نیروی مختص در این زمینه را به محل مورد نظر بفرستد.

4. داشتن خودروهای مناسب برای این دفتر حمل بار از پر اهمیت ترین فعالیت های آن است تا بتواند هنگام بارگیری و تخلیه بار راحت تر کار را پیش ببرند. که تا به امروز توانسته خودروهای لازم مانند: سواری، وانت، نیسان، مزدا، خاور و در مواقع ضروری تریلی را هم به برای مشتری خود برای بارگیری هماهنگ کند.

به همین دلیل حمل بار به تهران و شهرستان را به خوبی ارائه می دهد زیرا خود را موظف به انجام بهترین خدمات می داند. آژانس باربری چهاردانگه از جمله باربری در اسلامشهر است که خدمات جامع و کاملی را ارائه می دهد. دفتر حمل بار باربری مرکزی در شهرک صنعتی چهاردانگه می باشد که دسترسی مستقیم و راحتی را به مشتریان خود دارد.